Річний звіт про діяльність 2016-2017н.р.
Звіт виконувача обов’язки завідувача Новоукраїнською
загальноосвітньою школою 1 ступеня за 2016-2017 навчальний рік
Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту
школи та наказу МОН України № 55 від 28.01.2005р. щорічно по завершенню
навчального року директор школи звітує перед педагогічним колективом, батьками
та учнями на загально шкільній конференції про виконану роботу за рік.
Примірне положення «Про порядок звітування…» передбачає відповідну
структуру щорічного звіту, дотримуючись якої, дозвольте доповісти про наступне.
2016-2017 навчальний рік став ще одним важливим кроком у підвищенні
результативності роботи педагогічного, батьківського та учнівського колективів,
створенню умов розвитку кожної дитини та її самовдосконалення та впровадження в
практику роботи інноваційних методів та технологій навчання учнів.
Протягом 2016-2017 н. р. в школі працювало:
3
–
вчителів
Розподіл педагогічних
працівників за кваліфікаційним рівнем у порівнянні з минулим роком
Атестацію на встановлення чи підтвердження кваліфікаційного рівня
педагогічні працівники в 2016-2017 н. р. не проходили.
Розподіл педагогічних працівників по віку
такий:
В школі працює:
Аналіз якісного складу
учнів
Мережа класів і рух учнів:
Мережа класів і рух учнів:
На початок навчального року - 18
У тому числі:
Класи
|
Кількість класів
|
В них учнів
|
1
|
-
|
4
|
2
|
1
|
6
|
3
|
1
|
5
|
4
|
-
|
3
|
Всього
|
2
|
18
|
Рух учнів протягом
2016-2017 н.р.:
Вибули із перевідних класів – 0
учнів
Прибули у перевідні класи – 0 учнів
Закінчили школу та були переведені до 5 класу :
4
клас - 3 учні
Результати успішності за
2016-2017 н.р.
Класи
|
К-сть
учнів
|
Рівень
навчальних досягнень
|
|||
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Низький
|
||
2
|
6 уч.
|
1 уч.
– 16,7 %
|
2 уч. –
33,3%
|
3 уч. – 50%
|
-
|
3
|
5 уч.
|
1 уч. – 20%
|
2 уч. – 40%
|
2 уч. – 40%
|
-
|
4
|
3 уч.
|
0 уч. –0%
|
2 уч. –
66,7%
|
1 уч. – 33,3%
|
-
|
Всього
2-4 класи
|
14 уч.
|
2 уч. –
14,3%
|
6 уч. –
42,9%
|
6 уч. –
42,9%
|
-
|
У порівнянні із 2015-2016 н. р. збільшилася кількість учнів на 5.8%, які закінчили навчальний рік з
високим рівнем навчальних досягнень і на 0,5%, які закінчили з достатнім
рівнем; кількість учнів, які закінчили навчальний рік із середнім рівнем
навчальних досягнень не змінилася.
Інформація про учнів 2-4
класів нагороджених Похвальним листом
за підсумками навчання у 2016-2017 н.р.
за підсумками навчання у 2016-2017 н.р.
Клас
|
Загальна
кількість учнів
|
Кількість
учнів нагороджених Похвальним листом
|
%
|
2
|
6
|
1
|
16,7
|
3
|
5
|
1
|
20
|
4
|
3
|
-
|
-
|
Всього
|
14
|
2
|
14,3
|
Інформація про результати
ДПА
4 клас
Здавало ДПА – 3
Звільнені від ДПА –
немає
Предмети
|
К-сть
учнів, які здавали
|
Рівень
досягнень
|
|||
Високий,
к-сть / %
|
Достатній,
к-сть / %
|
Середній,
к-сть / %
|
Початковий,
к-сть / %
|
||
Українська
мова
|
3
|
-
|
2
66,7%
|
1
33,3%
|
-
|
Українська
мова (читання)
|
3
|
-
|
2
66,7%
|
1
33,3%
|
-
|
Математика
|
3
|
-
|
2
66,7%
|
1
33,3%
|
-
|
Робота з педагогічними
кадрами
Методична робота у школі у 2016-2017 н.р. була спрямована на реалізацію
вимог Конституції України, Указів Президента України, Законів України «Про
Освіту», Державних національних програм, наказів Міністерства освіти і науки
України, виконання регіональних, обласних, міських програм. Основним із
завдань методичної служби школи є стимулювання розвитку особистісного та
професійного потенціалу вчителя. З цією метою у начальному закладі
підтримуються усі намагання педагогів стосовно підвищення своєї власної
професійної компетентності.
Протягом минулого навчального року педагогічним та учнівським колективами
за участю батьків реалізовано багато цікавих справ.
Робота вчителів у 2016-2017 н. р. була спрямована на вивчення та
впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України №462 від 20.04.2011 «Про затвердження
Державного стандарту початкової загальної освіти», Законів України «Про
освіту», наказів Міністерства освіти і науки України, виконання регіональних,
обласних, міських програм.
Належна увага приділялася створенню сприятливого середовища для адаптації
дітей до систематичного шкільного навчання. Класні кімнати обладнані
відповідними шкільними меблями, які відповідають віковим особливостям
першокласників, у кожному класі є місце де учні зберігають матеріали та
інструменти для уроків трудового навчання і образотворчого мистецтва, спортивну
форму, змінне взуття. Для дітей організовано належне гаряче харчування;
обладнано ігрові куточки для першокласників, приміщення для організації
рухливих ігор (малий спортивний зал). Учні 1-3 класів стовідсотково забезпечені
підручниками та зошитами, учителі - новими програмами і методичними
посібниками. Проблемою було забезпечення підручниками учнів 4-их класів.
Підручники учні не отримали (купували за власні кошти).
Піклуючись про здоров’я і фізичну досконалість учнів початкових класів
вчителі впроваджують здоров’язбережувальні технології, вводять в режим
навчальних занять фізичні паузи, фізкультхвилинки, хвилинки відпочинку
(руханки, дихальні вправи, офтальмологічні вправи, танцювальні рухи під
музику). З метою створення умов для індивідуальної самореалізації учнів,
розвитку і саморозвитку їх особистісних якостей вчителі початкових класів
привчають дітей до пошуково-дослідницької діяльності. У цьому їм допомагає
співпраця із сільською дитячою бібліотекою.
Для учнів 1-4-их класів
вчитель фізичної культури Трегубенко Ю.В. провела шкільні змагання «Веселі
старти».
Учні брали участь в акції «Посади яблуню», «Серце до серця», у шкільних благодійних ярмарках
«Милосердя», допомагали воїнам АТО.
За активною участю батьків були проведені цікаві родинні свята, зокрема: свято
«Ми – першокласники», свято Осені, Шевченківські читання у сільській бібліотеці,
конкурси на кращого читця віршів Т.Г.Шевченка, літературно-музична композиція
"У мене найкраща у світі матуся", концерт-вітання до Дня матері,
свято "Прощавай, Букварику", "Прощання з початковою
школою".
У 2016-2017 н.р. класними керівниками була проведена ціла низка
загальношкільних заходів. Заслуговують на увагу наступні: День Покрови – свято
українського козацтва, жовтень 2016р.; День Пам’яті жертв Голодомору
1923-1933рр, листопад 2016р.; Великодня ярмарка, квітень, 2017р.; родинні
свята, свято Матері, травень 2016р. та ін.
У цьому навчальному році складний процес виховання здійснювався за
допомогою різноманітних форм роботи класоводів, вибір яких залежав від змісту
та завдань виховної роботи, вікових особливостей вихованців з урахуванням
основних напрямків діяльності учнів. Збереження та зміцнення фізичного здоров’я
учнів, їх моральне та громадянське виховання – постійно у центрі уваги кожного
вчителя. З цією метою класні керівники організовують активну співпрацю з батьками,
з медичним працівником. Особливу увагу звертають на фізичне виховання школярів.
Педагоги уважно стежать за станом дитини під час фізичних навантажень
будь-якого характеру. Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору
учнів на уроках проводять фізкультхвилинки та гімнастику для очей.
З учнями 1-их класів було проведено спортивне свято «Мама, тато і я –
спортивна сім’я». Для учнів 1-4 класів було проведено день здоров’я «Спорт для
всіх».
Про підсумки виховної
роботи в 2016-2017 н.р.
Вся виховна робота в школі протягом 2016–2017 н.р. була спрямована в руслі
національно-патріотичного виховання учнів, тобто у молодого покоління
виховувалось почуття патріотизму, формування особистості здійснювалось на
засадах духовності, моральності, толерантності. Виконувались основні засади
Концепції національної системи виховання дітей та молоді у національній системі
освіти, положення програми Міністерства освіти та науки України «Основні
орієнтири виховання учнів 1-11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів
України», концепція громадянського виховання, національна Програма
патріотичного виховання та інші.
Значна увага приділялась національно-патріотичному
вихованні школярів. Цікаво проходили дні українського козацтва у
школі, а саме:
- конкурс малюнків та конкурс
читців віршів на патріотичну тематику;
- день української вишиванки;
- святковий концерт «Козацькому
роду нема переводу».
У школі продовжується активна волонтерська
діяльність. Учнями були проведені благодійні акції:
відправлено матеріальну допомогу
воїнам в зоні АТО.
Позакласна діяльність дає змогу дітям
виступати в нових амплуа, займати ролі, які відрізняються від ролі учня, тобто
це особлива сфера, де школярі можуть задовольнити особистісні потреби в
самоперевірці, само оцінюванні власного «Я». Розвивати творчі здібності
дають змогу дітям сільський будинок культури та бібліотека. Опитування яке
проводилось у школі, показало, що практично 75% учнів кожного класу охопленні
діяльністю.
Отже,значну увагу потрібно приділяти індивідуальній виховній роботі з
учнями, створенню умов для формування життєвих компетентностей особистості.
Необхідно посилити роботу щодо активізації моральної та громадянської позиції
школярів.
Правоосвітня та
правовиховна робота. Попередження правопорушень
Правоосвітня та правовиховна робота в школі спрямована на виконання
завдань з підвищення правової освіти учнів та батьків, профілактики негативних
проявів, насильства, злочинності, безпритульності, бездоглядності серед учнів,
проводяться заходи, спрямовані на профілактику правопорушень.
Класоводи підтримують зв’язок із родинами, в яких діти схильні до
правопорушень. З метою запобігання правопорушень протягом року в школі
проводились батьківські збори, на яких розглядалося питання правового виховання
учнів а також засідання Ради профілактики правопорушень за участю
батьків.
З 07 по11 грудня 2016 р. в школі проведено тиждень права:
- виховні години на тему: «Права дитини» ( 1-4 кл.)
- у бібліотеці була організована виставка правової
освіти.
Класні керівники здійснюють контроль за відвідуванням учнів школи,
аналізують і повідомляють про це батьків. Стан дисципліни та відвідування
занять учнями – задовільний.
Робота із соціально
незахищеною категорією дітей
Відповідно до листа Адміністрації Президента України з прав дитини від
21.11.2012р. № 3207211274 про заходи, спрямовані на захист дітей соціально
незахищених категорій у школі протягом 2016– 2017 н. р. було:
Створено банк даних
соціально-незахищених дітей , а саме:
Діти з багатодітних сімей - 4 уч. ( 2 сім’ї );
Діти з малозабезпечених сімей – 3 уч. ( 3 сім’ї).
- Створено необхідні умови для організації
харчування дітей з малозабезпечених сімей ( 3 учні ) ;
- Проведено обстеження житлово-побутових умов
соціально незахищених дітей ( 9 учнів).
Забезпечення підручниками
на 2017-2018 н.р.
1 клас -
|
50 %
|
2 клас
|
33,3 %
|
3 клас
|
100%
|
4 клас
|
0%
|
Організація
харчування учнів
Організація харчування учнів школи здійснюється на підставі законів України
«Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»,
«Про соціальний статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок
катастрофи на ЧАЕС», «Про дитяче харчування».
Протягом 2016-2017 н.р. в школі всіма видами харчування охоплено 100%
учнів. Кількість учнів, охопленим гарячим харчуванням, - 100%.
Протягом року безкоштовно харчувалося 3 учнів з
малозабезпечених сімей та 1 учень, батько якого є учасником АТО.
У відповідності до заключених договорів, постачання продовольчих
товарів здійснюється різними постачальниками. Асортимент продуктів відповідає
розподілу продуктового набору за основними групами та видами продуктів.
Слід зазначити, що діти споживають менше від затверджених норм такі
продукти: молоко, кисломолочні продукти, рибу, м'ясо, в той же час у завищеній
кількості – крупи, макаронні вироби, овочі.
Харчування учнів організовується на підставі, затвердженого міською
СЕС, двотижневого меню. Випадків недотримання технології приготування страв не
зафіксовано. Терміни зберігання харчових продуктів та продовольчої сировини
дотримується. Організація гарячого харчування учнів 1-4-их класів здійснюється
відповідно до часу, зазначеного в графіку видачі їжі. Ведеться чіткий облік
дітей, що харчуються. Контроль за якістю харчування учнів здійснює громадська
комісія. Персонал харчоблоку забезпечений достатньою кількістю спецодягу,
своєчасно проходить медичний огляд. Загалом стан організації харчування школи
можна визнати задовільним.
Стан здоров’я учнів школи
Навчальний рік
|
Загальна
кількість учнів
|
Пройшли
медичне обстеження
|
Віднесено
за станом здоров’я
|
|||
основної
групи
|
підготовчої
групи
|
спеціальної
групи
|
звільнено
|
|||
2016-2017
н.р.
|
18
|
16
|
15
|
-
|
-
|
1
|
Стан дитячого травматизму
Навчальний
рік
|
Всього
|
Побутові
травми
|
Шкільні
травми
|
Травми на
уроці фізкультури
|
||
2016-2017
н. р.
|
-
|
-
|
-
|
-.
|
-
|
-
|
Класними керівниками проводиться достатня робота з учнями по дотриманню
правил безпеки в побуті, в школі та в позаурочний час.
Дисциплінарна практика та
аналіз звернень громадян. Реагування адміністрації школи на зауваження та
пропозиції ради школи, батьківського комітету та педагогічної ради
Будь-хто із батьків, вчителів та учнів на протязі кожного навчального дня
міг у будь-який час безперешкодно звернутись особисто до в.о. завідувача школою
із тієї чи іншої проблеми.
Всі звернення уважно
вивчаються і на кожне було відповідне реагування. При вирішенні тих чи інших
проблемних питань в першу чергу враховувались інтереси учнів та школи.
Найбільш типовими були
наступні заяви та звернення:
З боку учнів:
- на неправильну поведінку окремих однокласників;
- пропозиції щодо організації учнівського дозвілля
та проведення культурно-масових заходів.
З боку вчителів:
- прохання вжити заходів по відношенню до окремих
учнів та їх батьків (пропуски і дисципліна; навчання нижче можливостей);
- внести зміни у розклад уроків;
- графік відпусток.
З боку батьків:
- ремонт класних меблів;
- підготовка класу до нового навчального року.
1. Продовжити роботу педагогічного
колективу над новою науково-методичною проблемою «Формування життєвих
компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на
уроках та в позаурочній діяльності шляхом впровадження інноваційних
навчально-виховних технологій».
2. Продовжити роботу по впровадженню
особистіcно-орієнтованої моделі навчання як одного із найважливіших
пріоритетних напрямків удосконалення навчально-виховного процесу.
3. Обладнати кабінет інформатики для
учнів 2-4-их класів.
4. Створити сайт школи.
5. З метою зміцнення матеріально-технічної
бази школи передбачити:
- придбання комп’ютерної техніки;
- провести якісний ремонт коридору та класних шкільних приміщень.
В.о. зав. школою Д.І.Бердарь
Коментарі
Дописати коментар